Potpredsjednici

     Na osnovu člana 69 stav 3 Zakona o lokalnoj samoupravi (“Sl. list RCG”, br. 42/03, 28/04, 75/05, 13/06, 88/09, 3/10, 38/12 i 10/14) i čl. 68 i 71 Statuta Opštine Rožaje (“Sl. list RCG – Opštinski propisi”, br. 09/11), u sprovođenju funkcije izvršnog organa opštine, Predsjednik Opštine povjerava poslova potpredsjedniku Opštine Idrizu Nurkoviću.

IMG_0282

Idriz Nurković

Idriz Nurković

 

 

 

 

 

 

 

Potpredsjedniku opštine, Idrizu Nurkoviću, povjeravaju se sljedeći poslovi:

1. Koordinacija poslova i praćenje stanje u oblasti imovine :
2. Koordinacija poslova iz oblasti pripreme projektnih predloga i formiranje projektnih timova, traženje partnera za projekte, apliciranje na pozive za finansiranje projektnih predloga, sprovodjenje projekata.
3. Kooordinacija poslova i praćenje stanja u oblasti finansija i ekonomskog razvoja:
4 . Koordinacija poslova i praćenje stanja u oblasti lokalnih javnih prihoda:
5. Koordinacija poslova i praćenje stanja u oblasti unutrašnje revizije koji se odnose na operativno planiranje, organizovanje i obavljanje unutrašnje revizije svih poslovnih funkcija iz nadležnosti opštine, u skladu sa međunarodnim standardima unutrašnje revizije i Etičkim kodeksom unutrašnjih revizora, u cilju poboljšanja poslovanja.
6. Učešće u pripremi i predlaganju lokalnog plana ekonomskog razvoja, pripremi propisa i drugih akata kojima se stimulise politika razvoja malih i srednjih preduzeća i preduzetnika.
7. Koordinacija poslova i praćenje stanja u oblasti planiranja i uređenja prostora i izgradnje objekata;
8. Koordinacija poslova i praćenje stanja u oblasti stvaranja i realizacije uslova za obavljanje i razvoj komunalnih djelatnosti i izgradnje, rekonstrukcije i održavanja lokalnih i nekategorisanih puteva;
9. Koordinacija poslova i praćenja stanja u oblasti pripreme programa tekućeg održavanja komunalnih objekata (bujice, javna rasvjeta, javne zelene površine, čišćenje javnih površina itd.);
10. Koordinacija i praćenje  načina organizovanja javnih radova od lokalnog značaja;
11. Koordinacija i praćenje poslova iz oblasti monitoringa građenja i uređenja prostora, inspekcijskog nadzora nad izgradnjom, rekonstrukcijom, korišćenjem, održavanjem, zaštitom i upravljanjem objektima i opštinskim putevima u skladu sa propisima.

________________________________________________________________________________________________

Na osnovu člana 69 stav 3 Zakona o lokalnoj samoupravi (“Sl. list RCG”, br. 42/03, 28/04, 75/05, 13/06, 88/09, 3/10, 38/12 i 10/14) i čl. 68 i 71 Statuta Opštine Rožaje (“Sl. list RCG – Opštinski propisi”, br. 09/11), u sprovođenju funkcije izvršnog organa opštine, Predsjednik Opštine povjerava poslova potpredsjedniku Opštine Mirsadu Azemoviću.

IMG_0287

Mirsad Azemović

Mirsad Azemović

 

 

 

 

 

 

 

Potpredsjedniku opštine, Mirsadu Azemoviću, povjeravaju se sljedeći poslovi:

1. Koordinacija poslova i praćenje stanja u oblasti društvenih djelatnosti :
2. Koordinacija poslova iz oblasti nevladinih organizacija u cilju poboljšanja komunikacije između opštine i građana i druge poslove iz nadležnosti opštine u ovoj oblasti.
3. Koordinacija evidencije službenih vozila, njihove upotrebe i održavanja i poslova prevoza službenim vozilima, službenih putovanja, izdavanja naloga za službena putovanja.
4. Koordinacija i praćenje poslova u uslovima elementarnih nepogoda, komunikacija sa Komisijom za procjenu šteta nastalih usled elementarnih nepogoda.
5. Koordinacija poslova ipraćennje stanja u oblasti poljoprivrede i zaštite životne sredine.
6. Koordinacija poslova u vezi sa izradom Programa izgradnje i postavljanja pomoćnih i montažnih objekata privremenog karaktera i realizacijom istog;
7. Koordinacija poslova i praćenje stanja u oblasti radnog vremena u određenim djelatnostima, uslova za rad objekata i uslova za rad objekata koji pružaju usluge građanima i određivanja područja u kojima se može obavljati određena djelatnost;
8. Koordinacija poslova i praćenje stanja u oblasti stvaranja i realizacije uslova za obavljanje auto-taksi prevoza, prevoza putnika u gradskom i prigradskom linijskom saobraćaju i prevoza za sopstvene potrebe;
9. Koordinacija poslova i praćenje stanja u oblasti organizovanja i unapređivanja kulturno- umjetničke djelatnosti i kulturnog života u Opštini;
10. Koordinacija poslova i praćenja stanja u oblasti organizovanja kulturno- umjetničkih nastupa, značajnih državnih praznika, pozorišnih predstava, festivala i ostalih manifestacija kulturno- obrazovnog karaktera;
11. Koordinacija poslova i praćenje stanja u oblasti stvaranja i realizacije uslova za unapređivanje sporta i fizičke kulture, rekreacije djece, omladine i odraslih, izgradnje i održavanja objekata fizičke kulture i razvijanja međuopštinske sportske saradnje;
12. Koordinacija poslova i praćenje stanja u vezi stvaranja i realizacije uslova za zaštitu spomenika i spomen obilježja od lokalnog značaja;
13. Koordinacija poslova u oblasti istraživanja, prikupljanja, proučavanja, čuvanja, zaštite i naučne obrade dobara značajnih za kulturu, umjetnost, nauku i obrazovanje;
14. Koordinacija poslova oko ustanovljavanja javnih priznanja i nagrada i njihove dodjele zaslužnim pojedincima i pravnim licima;
15. Koordinacija poslova uređenja i sprovođenja omladinske politike, staranje o unapređenju života mladih, učestvovanje u izradi i realizaciji lokalnih akcionih planova.